آموزش ها

کاهش زمان‌های تلف شده در کار

Reduce Wasted Time

4 راه برای کاهش زمان تلف شده در کار

 

در هر کسب و کاری – و به ویژه تجارت هایی مانند لوله کشی، زمان = پول است. زمانی که کسب و کار شما به ساعت های کاری مفید و انجام کار بر اساس برنامه بستگی دارد، کارایی در کار، و در کارهای قبل و بعد از کار بسیار مهم است. عوامل ساده ای که زمان غیرضروری را به مشاغل اضافه می کنند، می توانند روی درآمد شما تأثیر بگذارند.

در اینجا چهار اتلاف وقت رایج در لوله کشی و تهویه مطبوع و نحوه رفع آنها آورده شده است:

IRAN PIPE

1. برنامه ریزی قبل از کار

در یک روز معمولی، کارگران 100٪ وقت خود را صرف کار نمی کنند. کارهای قبل و بعد از کار می تواند تا 35 درصد از روز را به خود اختصاص دهد. یکی از بهترین راه‌ها برای بهینه‌سازی زمان خدمه در کار، برنامه‌ریزی از پیش است. از قبل یک کار را با جزئیات بنویسید، از جمله جزئیات در مورد نحوه انجام کار، برنامه کاری با سرعت بهینه، هر گونه مجوز مورد نیاز، و حتی مسیرها و اطلاعات تماس مهم.

همچنین ایده خوبی است که چک لیست هایی برای پیمانکاران ایجاد کنید تا اطمینان حاصل کنید که قبل از رفتن به کار همه چیزهایی که نیاز دارند را به همراه داشته باشند. این امر به ویژه برای مشاغل خدماتی مفید است، تا اعضای خدمه مجبور نشوند وقت ارزشمند خود را با رانندگی به مغازه برای چیزی که فراموش کرده اند تلف کنند.

مطمئن شوید که برنامه شغلی را از قبل با همه کارکنان کلیدی خود در میان گذاشته اید و حتی بازخورد خود را درخواست کرده اید. این به شما کمک می کند تا پروژه را ساده کنید، از وضوح وظایف در کل تیم اطمینان حاصل کنید و زمان صرف شده برای فعالیت هایی از جمله جمع آوری و حمل مواد، واگذاری وظایف و موارد دیگر را کاهش دهید.

2. جستجوی ابزار

کارکنان شما چقدر زمان را برای جستجوی وسایل تلف می کنند؟

تخمین زده می شود که کارگران به طور متوسط ​​90 دقیقه در روز را صرف جستجوی اقلام و اطلاعات می کنند. وقتی چندین کارگر را در نظر بگیرید که هر روز این مقدار زمان را هدر می دهند، این می تواند منجر به از دست دادن هزاران ساعت در هر سال شود. وقتی صحبت از ابزارها می شود، کارگران می توانند زمان قابل توجهی را برای جستجوی ابزار مناسب یا حتی ترک محل کار برای دریافت ابزار مناسب هدر دهند. برخی تخمین می زنند که بهبود مدیریت ابزار می تواند هزینه های نیروی کار را تا 10 درصد کاهش دهد.

در اینجا چند نکته برای کاهش زمان صرف شده برای جستجوی ابزار وجود دارد:

3. خرید قطعات و تجهیزات

سفارش لوازم می‌تواند جلوی هدر رفت زمان ارزشمندی را که بخاطر خرید از دست می رود را بگیرد. آیا می دانستید که می توانید با سفارش آنلاین کالا در زمان صرفه جویی کنید؟

می توانید بعد از ساعت کاری خرید کنید و سفارش خود را از شعبه تحویل بگیرید یا در محل کار تحویل بگیرید.  اقلامی را که اغلب خریداری می‌کنید را پیگیری و موارد دیگر را سفارش دهید. این می تواند به شما در افزایش بهره وری در کار کمک کند.

4. تأخیر در کار

تأخیر، انتظار برای مواد موقعیت هایی هستند که مانع بهره وری می شوند. وقتی صحبت از تاخیرهای مادی به میان می آید، ارتباطات واضح و برنامه ریزی قبل از کار می تواند کمک بزرگی باشد. سفارش آنلاین می‌تواند یکی از راه‌های جلوگیری از تأخیر در مواد باشد – یا از قبل سفارش دهید یا از ویژگی تحویل سریع پیک ها استفاده کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =