نمایشگاه ها

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

بيست و دومين نمايشگاه بين المللي صنعت ساختمان با حضور پرقدرت گروه صنعتی بیست بسپار اسپادانا و بيش از 950 شركت داخلي و خارجي در فضايي بالغ بر 120 هزار متر مربع آغاز به كار كرد

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با حضور معاون اول رئیس جمهور آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه بیش از 950 شرکت داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی، آخرین دستاورد‌های حوزه صنعت ساختمان را به اشتراک می‌گذارند.

در این نمایشگاه جدیدترین متد‌ها و تجهیزات روز صنعت ساختمان معرفی می‌شود و فرصت بسیار مناسبی برای شناخت بازار‌های داخلی و بین‌المللی مصالح ساختمانی و بررسی تقاضای این محصولات است. در نمایشگاه، تولیدکنندگان مصالح ساختمانی با معرفی محصولات و ایده‌های نو می‌توانند در بازار‌های داخلی و بین‌المللی رشد کنند.

از جمعه ۲۱ مرداد از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ عصر از بیست ودومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران

گروه صنعتی بیست بسپار اسپادانا به عنوان برترین تولید کننده در صنعت ساختمان امسال نيز با برپايي غرفه گروه صنعتی بیست بسپار اسپادانا با جديدترين  محصولات خود در اين نمايشگاه حضور بهم رسانید.

در حال حاضر این نمایشگاه روز اول خود را سپری می کند.

فیلم روز اول

 

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هجده =